İade ve Değişim

İade ve değişim koşullarımız hakkında bilgiler

↩️

İade Hakkı

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereğince, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde cayma hakkınız bulunmaktadır.

Ürün kullanılmamış ve ambalajı açılmamış olmalıdır

Fatura ile birlikte iade edilmelidir

Gıda ürünleri için iade koşulları farklıdır (aşağıda detaylandırılmıştır)

⚠️

Gıda Ürünleri İçin Önemli Not

Hijyen ve sağlık kuralları gereği, ambalajı açılmış gıda ürünleri iade kabul edilmez.

İade Kabul Edilebilir Durumlar:

  • Ürün hasarlı veya bozuk olarak teslim edilmişse
  • Yanlış ürün gönderilmişse
  • Ürün son kullanma tarihi geçmişse
  • Ambalaj açılmamış ve ürün kullanılmamışsa
🔄

İade Süreci Nasıl İşler?

1

İade Talebi Oluşturun

Müşteri hizmetlerimizle iletişime geçin veya hesabınızdan iade talebi oluşturun.

2

Ürünü Kargoya Verin

Tarafımızdan gönderilen kargo koduyla ürünü ücretsiz olarak iade edin.

3

İnceleme

Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra 2-3 iş günü içinde incelenir.

4

Para İadesi

Onay sonrası ödeme yaptığınız kredi kartına veya banka hesabınıza 5-7 iş günü içinde iade yapılır.

🔁

Ürün Değişimi

Satın aldığınız ürünü farklı bir ürünle değiştirmek isterseniz, iade işlemi sonrası yeni sipariş vermeniz gerekmektedir.

Hasarlı veya hatalı ürün gönderimi durumunda, doğru ürün tarafımızdan ücretsiz olarak tekrar gönderilir.

Değişim talepleri için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

🚫

İade Edilemeyen Ürünler

  • Ambalajı açılmış gıda ürünleri
  • Kişiye özel hazırlanmış ürünler
  • Kampanya ve indirimli ürünler (özel koşullar geçerli olabilir)
  • 14 günlük iade süresini geçmiş ürünler
💬

İade Talebi için İletişim

İade ve değişim işlemleriniz için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.